Další vylomený pant z krytu LCD. To je u mě nejčastější příčina servisu notebooku. Tento byl navíc již v předchozím servisu a ke mně se dostal kvůli vysoké ceně opravy (prý 8000 Kč) v rozloženém stavu. Před samotným servisem jsem provedl rychlé testování, jestli notebook běží.



U tohoto notebooku je větší práce s oddělením krytu od LCD, který je velmi tenký a přilepený na každém kousku k LCD. Vyměnil jsem tedy kompletně i podlepení krytu a znovu notebook složil s novým krytem.


Notebook tedy opraven za cca. 2200 Kč – částku 8000 Kč nechápu. Možná kdyby servis chtěl měnit celý LCD panel včetně krytů a pantů.
Bohužel při testování vyšlo najevo poškození napájecí kaskády při vložení napájecího adaptéru. Naštěstí byl notebook ještě 2 měsíce v záruce od Lenovo. Zajistil jsem tedy reklamaci a byla vyměněna celá základní deska notebooku. Kdyby si záruku ověřili hned v prvním servisu, zákazník by pravděpodobně nemusel řešit ani výměnu krytu LCD a platit za ni.